INITIAL CONCEPT

performance in marketing

INITIAL CONCEPT

optimaliseert het marketing rendement

INITIAL CONCEPT

deskundig, innovatief en transparant

MERKEN MAKEN HET VERSCHIL

In de digitale wereld is het voor de consument gemakkelijk om prijzen te vergelijken, reviews te lezen, producten te vergelijken en zien wat anderen gekocht hebben. Om er voor te zorgen dat je opvalt en dat de consument uiteindelijk voor u kiest, is een sterk merk essentieel.

We helpen organisaties om in het huidige tijdperk te groeien met een sterk merk. Dit doen we met onderzoek van deze tijd. Dus bij ons geen lange vragenlijsten en terug kijken in de tijd, maar we maken bij voorkeur gebruik van passieve gedragsdata en de nieuwste technieken voor inzichten in motivaties.

Meer weten wat Initial Concept voor u kan betekenen?

Neem contact met ons op via info@initialconcept.nl, maar nog sneller bel ons op 020-8203600

Initial Concept is voor KPN een waardevolle partner die ons helpt met media onderzoek op het gebied van effectiviteit en merk meting. Het werk dat Initial Concept doet geeft ons inzichten waarmee wij onze KPI’s kunnen monitoren en bijsturen. Dit stelt ons instaat om het maximale rendement uit onze media budgetten te halen. 

Howard Liem , Online Media Strateeg

Wij werken al een aantal jaren samen met Initial Concept voor diverse klanten. Het is een prettige partij om mee te werken, komen afspraken na en ze denken goed en kritisch mee. De opzet van het onderzoek gaat altijd in een constructief overleg, waarbij goed geluisterd wordt naar de wensen van de klant. De resultaten worden helder en duidelijk gerapporteerd en geven een goed inzicht in de scores m.b.t. de vooraf bepaalde KPI’s. Erg prettig is dat Initial Concept een brede benchmark heeft waardoor de resultaten ook goed in perspectief gebracht kunnen worden. Maar het meest onderscheiden zij zich wellicht door hun persoonlijke benadering én toelichting op de onderzoeksresultaten. Met de onderzoeken van Initial Concept kunnen we concreet de marketingcommunicatie en mediastrategie analyseren en optimaliseren voor onze klanten.

John Broekx , Mediavalue, Eigenaar

Initial Concept heeft ons, TUI, enorm geholpen met het onderzoek naar de merkprestaties van TUI. Vooral het persoonlijke contact en de pragmatische manier van werken heeft ons snel verder gebracht. Geen ellenlange gesprekken, maar snel gezamenlijk tot een probleemstelling komen, een duidelijke analyse en een zeer bruikbare presentatie. Het heeft ons verder geholpen in de vraag waar we staan als TUI en welke Marcom investering we nodig hebben. Een erg fijne samenwerking!

Monique van Loon, Teamlead branding & campaign

Initial Concept is het geweten van de creatieve marketeer

Marcel van Wing